Saturday 7 February 2015

Kolaj

Saya sentiasa mencari idea untuk menghasilkan kolaj yang unik dan terbaik...
Akhirnya, saya mendapat idea untuk menghasilkan kolaj dengan menggunakan tali dan kacang pistachio....


Saya telah melukis gambar pasu bunga. Bahagian tengah , saya telah menghasilkan bentuk bunga dan daun dengan menggunakan kacang pistachio. Kemudian, saya menggunakan tali untuk menghasilkan kolaj pasu bunga supaya kelihatan seperti pasu bunga yang diperbuat daripada rotan.
 Warnakan bahagian background /latar dengan warna yang sesuai.


 Warnakan pasu bunga dengan menggunakan warna acrylic (oil paint).
Warnakan bahagian bunga dan daun dengan warna acrylic. Biarkan hasil kerja anda kering selama dua hari. Akhir sekali, sembur clear spray atas kolaj anda supaya kelihatan lebih cantik.


No comments:

Post a Comment